Suigan to potężna zdolność, która została stworzona przez użytkowników żywiołu Suiton. Wykorzystują oni fakt, że większość ciała człowieka składa się z wody i dzięki temu są w stanie tworzyć niezwykle efektowne i efektywne techniki. Główną cechą tej umiejętności jest możliwość zamiany własnego ciała, całego lub tylko części, w życiodajną ciecz. Wszystko ma jednak swoje złe strony i ten przypadek nie stanowi wyjątku, albowiem ninja, który opanował Suigan staje się ponadprzeciętnie wrażliwy na inny żywioł chakry – jakim jest Raiton.
Poziom pierwszy
Opis:
Niejako jest to wprowadzenie do prawdziwych możliwości Suigan. Użytkownik przystosowuje swoje ciało do przyszłego zastosowania poprzez trening polegający na długim przebywaniu w dowolnym zbiorniku wodnym. Tam konieczne jest jak najczęstsze używanie chakry, co spowoduje przyzwyczajenie się organizmu do dużych ilości H2O. Po treningu ninja nabywa zaskakujące umiejętności. Techniki Suitonu są przez niego przyswajane dwukrotnie szybciej, a zarazem stają się dwukrotnie mocniejsze (siła jutsu x2), a ponadto pobierają dwa razy mniej chakry. Pośród tych wszystkich zalet pojawia się również wada - ciało staje się bardziej podatne na techniki Raitonu (siła takich jutsu odczuwana jest z dwa razy większą mocą).
Wymagania:
-> OPANOWANIE: Specjalny trening w wodzie (szczegóły w opisie).
-> CZAS TRENINGU: 1 dzień.
-> PW: 60
-> PU: 20
Poziom drugi
Opis:
Tym razem ninja poznaje prawdziwą moc opanowanej zdolności. Odkrywa sekret zamiany ciała w wodę, jednak na razie ogranicza się to jedynie do pojedynczej kończyny lub głowy (tułów nie jest zdolny do transformacji). Pozwala to na nieprzewidywalne dla oponenta uniki, które kończą się błyskawiczną kontrą. Za każdą przemianę pobierane jest 5.000 chakry. Niestety nie ma możliwości utrzymania tego stanu przez więcej niż jedną turę, ponieważ ciało po kilku sekundach wraca do normalności. Bonus do siły jutsu Suiton ponownie wzrasta, tym razem trzykrotnie (nie sumuje się).
Wymagania:
-> OPANOWANIE: Specjalny trening polegający na próbie zamiany wybranej części ciała w wodę przy pomocy chakry.
-> CZAS TRENINGU: 3 dni.
-> PW: 200
-> PU: 80
Jutsu do opanowania:
Poziom trzeci
Opis:
Poziom ostateczny, który otwiera przed użytkownikiem potężną moc Suigan. Dzięki wielu treningom potrafi zamienić całe ciało w wodę (koszt 10.000 chakry) i utrzymać ten stan przed dowolnie długi okres czasu (4.000 chakry co turę). Ponadto w formie cieczy ninja może zmieniać swoje położenie oraz łączyć się z dowolnymi zbiornikami wodnymi nie tracąc przy tym stabilności. Własne ciało może również posłużyć do wykonywania sekretnych jutsu. Siła technik Suitonu również wzrasta, czterokrotnie (również nie sumuje się).
Wymagania:
-> OPANOWANIE: Specjalny trening polegający na próbie zamiany całego ciała w wodę przy pomocy chakry.
-> CZAS TRENINGU: 5 dni.
-> PW: 650
-> PU: 120
Jutsu do opanowania:
Offline
[B ] Gousuiwan no Jutsu [Suigan]
Sekretne jutsu pozwalające na znaczne zwiększenie masy mięśniowej w ręce, przez co użytkownik może podnosić przedmioty, które normalnie nie byłyby dla niego osiągalne. Jest to niezwykle skomplikowana technika, ponieważ polega na skumulowaniu wody z organizmu w jednym miejscu (w tym wypadku ręka). Należy cały czas kontrolować ten proces, w przeciwnym wypadku może dojść do odwodnienia. W zamian ninja otrzymuje czterokrotnie większą siłę.
Dane techniczne jutsu:
Ranga: B
Żywioł: Suiton
Typ: tworzący
Zakres: bezpośredni kontakt
Obrażenia: brak
Koszt chakry: 20.000 za użycie; 2.000 za utrzymanie na turę
Inne: Suigan - poziom drugi
[A] Akuma Sakana [Suigan]
Technika polega na stworzeniu ogromnego potwora wodnego przypominającego rybę. Najpierw jednak użytkownik musi zamienić przynajmniej część swojego ciała w ciecz, by następnie móc połączyć się z wodą znajdującą się w jakimś dużym zbiorniku. Wielkość oraz siła fizyczna monstrum pozwala mierzyć się mu nawet z ogoniastymi bestiami. Niestety, oprócz walorów atletycznych jutsu nie posiada innych właściwości.
Dane techniczne jutsu:
Ranga: A
Żywioł: Suiton
Typ: ofensywno-defensywny
Zakres: bezpośredni kontakt
Obrażenia: bardzo duże
Koszt chakry: 40.000 chakry za użycie; 5.000 za utrzymanie co turę
Inne: Suigan - poziom trzeci
[B ] Mizu Burobu no Dekishi [Suigan]
Jest to najsilniejsza technika, jaką może opanować ninja posiadający Suigan na poziomie drugim, można nawet pokusić się o stwierdzenie, że nieco wyprzedza możliwości tego poziomu. Polega na zamianie dowolnej części ciała w wodę, która służy do schwytania głowy przeciwnika w pułapkę, z której raczej trudno się wydostać. Taka kopuła daje władzę nad dalszym losem oponenta, użytkownik może spowodować omdlenie z braku powietrza (po dwóch turach) lub nawet zabić (po 4 turach).
Dane techniczne jutsu:
Ranga: B
Żywioł: Suiton
Typ: ofensywny
Zakres: bezpośredni kontakt
Obrażenia: w zależności od intencji użytkownika
Koszt chakry: 20.000 chakry za użycie; 2.000 za utrzymanie co turę
Inne: Suigan - poziom drugi
[A] Jouki Boui [Suigan]
Użytkownik tworzy własną kopie z wody, która otoczona jest niewielką warstwą oleju. Dzięki specyficznej strukturze temperatura w środku klona zmienia się bardzo łatwo. Olej ma inną temperaturę wrzenia niż woda, przez co podczas parowania zwiększa się wielkość klona. Po przekroczeniu pewnej granicy (2 tury) olej też zaczyna wrzeć co doprowadza do wybuchu (siła porównywana do eksplozji gliny C3, zasięg poniżej). Eksplozja powoduje oziębienie temperatury wewnątrz repliki i tak koło się zamyka, przez co mamy do czynienia z pętlą, którą niezwykle trudno przerwać.
Dane techniczne jutsu:
Ranga: A
Żywioł: Suiton
Typ: ofensywny
Zakres: duży (do 100 metrów; dotyczy zasięgu wybuchu)
Obrażenia: bardzo duże
Koszt chakry: 50.000 chakry
Inne: Suigan - poziom trzeci
[C] Mizudeppou no Jutsu [Suigan]
Bardzo prosta i zarazem niebezpieczna technika, którą opanować może jedynie użytkownik Suigan. Polega na wystrzeleniu z palca wody pod ogromnym ciśnieniem pozwalającym nawet na przebicie na wylot człowieka. Precyzja jutsu jest bardzo duża, jednak posiada bardzo mały zasięg uniemożliwiający manewry na duże odległości.
Dane techniczne jutsu:
Ranga: C
Żywioł: Suiton
Typ: ofensywny
Zakres: niewielki (do 5 metrów)
Obrażenia: duże
Koszt chakry: 8.000 chakry
Inne: Suigan - poziom drugi
Offline