INSTRUKCJA POŚMIERTNA
Każdy kiedyś umiera... teoretycznie nie ma osób, które będą żyły wiecznie. Tutaj także kierujemy się tą zasadą. Po otrzymani ostatecznego ciosu należy przejść przez dość skomplikowany proces, który umożliwi ponowną grę, tym razem jako zupełnie inny ninja.
Jak widzimy śmierć nie oznacza definitywnego końca gry, wręcz przeciwnie, może otworzyć nowe drogi rozwoju oraz ciekawe sytuacje fabularne bezpośrednio lub pośrednio powiązane ze sobą.
Offline
NOWA POSTAĆ W PORÓWNANIU DO NIEŻYJĄCEJ
Tak jak to zostało już wspomniane wcześniej śmierć nie oznacza końca gry, może nawet oferować bardzo korzystne możliwości dla gracza, który chciałby kontynuować budowaną przez siebie fabułę lub stworzyć zupełnie nową w oparciu o zdobyte wcześniej doświadczenie. Poniżej przedstawiona została lista zmian, które mogą lub muszą zostać przeprowadzone przy zakładaniu nowej KP.
UTRATA:
KONIECZNA ZMIANA:
MOŻLIWA ZMIANA:
Offline
ŚMIERĆ I ZMIANA KLANU
OGÓLNE INFORMACJE
Podczas całej swojej gry na forum użytkownik może doprowadzać do śmierci swoich postaci niezliczoną ilość razy, jednak odrodzić się w szeregach innego klanu lub organizacji jest w stanie jedynie raz (oczywiście może więcej, jednak za każdym razem rozpoczyna tak samo jak na początku, od akademii). Wspomniana zmiana daje możliwość całkowitej przebudowy karty postaci, jedyny warunek to napisanie na forum głównym łącznie 200 postów. Cały proces, oprócz szczegółów zamieszczonych poniżej, przebiega w sposób identyczny jak "standardowa" śmierć.
MINUSY
Taka śmierć, która daje zupełnie nowe, bardzo kuszące możliwości, została wzbogacona o wady. Użytkownik musi przyjąć do wiadomości, że statystyki nowej postaci zmniejszają się nie o 20%, lecz aż o 50%. W dodatku przy wyborze innej specjalizacji, żywiołu lub stylu walki traci wszystkie techniki z nimi związane bez możliwości zamiany. Nie można równie zamienić technik klanowych.
SYSTEM ZAMIANY ZDOLNOŚCI
Zamienić można takie zdolności jak KG oraz umiejętności dodatkowe i specjalne. Każda zamiana odbywa się na tej samej zasadzie, posiadając np. 3 poziom KG możemy go wymienić tylko na ten sam poziom innego KG, analogicznie w przypadku umiejętności specjalnych i dodatkowych.
Uwaga!
Wyjątek od wyżej wymienionej sytuacji stanowi przejście do klanu Uchiha. Jeżeli posiada się 5 poziom jakiegoś KG to przechodząc do owego klanu poziom KG spada automatycznie do 3. Jednak po spełnieniu wymagań na 4/5 poziom nie trzeba go trenować i płacić PU (chyba, że posiadaliśmy tylko 4 poziom, wtedy 5 trzeba normalnie trenować i wydać na niego PU). Posiadanie 6 poziomu KG oznacza jego bezpowrotne utracenie, bez żadnych zwrotów PU.
Offline