Baza NCW

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie


#1 2012-07-14 20:21:25

Katsuro

Administrator

5259823
Zarejestrowany: 2010-03-14
Posty: 768
Punktów :   

Śmierć

INSTRUKCJA POŚMIERTNA



     Każdy kiedyś umiera... teoretycznie nie ma osób, które będą żyły wiecznie. Tutaj także kierujemy się tą zasadą. Po otrzymani ostatecznego ciosu należy przejść przez dość skomplikowany proces, który umożliwi ponowną grę, tym razem jako zupełnie inny ninja.

    1. Gracz powiadamia o swojej śmierci administrację oraz podaje link do miejsca zgonu. Administracja zamyka jego KP i umieszcza w niej informacje o tym jak oraz gdzie zginął. Karta zostaje przeniesiona na cmentarz. Tym samym inni gracze mogą zachować o nim wszelkie wspomnienia.
    2. Następnie użytkownik zakłada nowe konto i ponownie kontaktuje się z administracją, a ta nadaje mu odpowiednią rangę. W ten sposób przydziela go do tego samego klanu lub organizacji co sprzed śmierci.
    3. Po zakończeniu wszystkich formalności gracz przystępuje do najtrudniejszej części zadania: sporządzenia nowej KP. W tym miejscu należy pamiętać o zmianach w porównaniu do starej postaci.
    4. Po zaakceptowaniu karty postaci ninja zostaje oficjalnym członkiem klanu lub organizacji i może kontynuować swoją grę. Nie obowiązuje go Szkoła Ninja, może przystąpić od razu do właściwej rozgrywki.


     Jak widzimy śmierć nie oznacza definitywnego końca gry, wręcz przeciwnie, może otworzyć nowe drogi rozwoju oraz ciekawe sytuacje fabularne bezpośrednio lub pośrednio powiązane ze sobą.

Offline

 

#2 2012-07-14 20:21:37

Katsuro

Administrator

5259823
Zarejestrowany: 2010-03-14
Posty: 768
Punktów :   

Re: Śmierć

NOWA POSTAĆ W PORÓWNANIU DO NIEŻYJĄCEJ



     Tak jak to zostało już wspomniane wcześniej śmierć nie oznacza końca gry, może nawet oferować bardzo korzystne możliwości dla gracza, który chciałby kontynuować budowaną przez siebie fabułę lub stworzyć zupełnie nową w oparciu o zdobyte wcześniej doświadczenie. Poniżej przedstawiona została lista zmian, które mogą lub muszą zostać przeprowadzone przy zakładaniu nowej KP.

UTRATA:

    -> EKWIPUNEK - Dotyczy to całego zgromadzonego ekwipunku, jaki posiadała postać, włącznie z artefaktami, przedmiotami wykonanymi na zamówienie oraz zwojem z paktem. Wszystkie przedmioty mogą zostać zabrane z miejsca śmierci przez innych graczy w ciągu 2 godzin od momentu zgonu, lecz obowiązuje całkowity zakaz przekazywania ich nowej postaci właściciela. Po 120 minutach odebrać można jedynie artefakty oraz zwój przywołania.

    -> WSZYSTKIE JUTSU "A" ORAZ "S"

    -> 20% WSZYSTKICH STATYSTYK - Konieczne jest obliczenie 1/5 wartości każdej statystyki. Wliczają się w to wszystkie mnożniki, które odnosiły atrybuty na stałe (styl walki, profesja). Następnie otrzymaną wartość należy odjąć od tej posiadanej przez starą postać. Na końcu koniecznie trzeba wyliczyć statystyki dodatkowe na podstawie otrzymanych wyników.

    -> WSZELKICH WSPOMNIEŃ I INFORMACJI - Być może dla niektórych jest to logiczne jednak nowa postać nie posiada żadnych informacji, które zebrała zmarła. Wyjątek stanowią sytuacje, w których nieżyjący był bliskim krewnym lub przyjacielem, lecz muszą się ograniczyć do znajomości mało znaczących danych nie mogących pomóc np. w pokonaniu innego gracza lub takich, które zmarły nabył niedługo przed śmiercią.



KONIECZNA ZMIANA:

    -> WYGLĄDU - Dopuszcza się bliźniacze podobieństwo w przypadku bliskiego pokrewieństwa z nieżyjącą postacią. Ważne w tym przypadku, żeby zaznaczyć rzucające się w oczy różnice pomiędzy rodzeństwem.

    -> UBIORU - Możliwe jest zachowanie bardzo podobnego lub nawet identycznego ubioru, jednak należy uwzględnić w historii postaci istotny powód takiego stanu rzeczy. Uprasza się jednak o zmianę tego elementu.

    -> HISTORII POSTACI - Historia może być powiązana ze zmarłą postacią, lecz nie może być to ten sam opis poddany jedynie drobnej korekcie. Nowy ninja może być krewnym lub starym znajomym, ale zabrania się naginania fabuły gry poprzez zdarzenia, które nigdy na forum nie wystąpiły, innymi słowy najlepiej wspomnienia o starej postaci umieszczać przed rozpoczęciem szkoły ninja.

    -> IMIENIA



MOŻLIWA ZMIANA:

    -> ŻYWIOŁU PODSTAWOWEGO - Zmiana dotyczy jedynie żywiołu, który stara postać otrzymała w szkole ninja. Można zmienić żywioł tylko i wyłącznie wtedy gdy nie jest on niezbędnym czynnikiem to bycia członkiem danego klanu (np. Uchiha nie możne zmienić Katonu, Senju Suitonu lub Dotonu). W przypadku zmiany gracz sam wybiera nowy żywioł, lecz zamieniając np. Suiton na Fuuton trafi wszystkie opanowane techniki wodne bez możliwości wymiany ich lub odzyskania PU.

    -> PAKTU - Tutaj sprawa jest bardzo prosta. Gracz, który chce zmienić pakt rezygnuje z posiadanego wcześniej i musi ponownie przejść przez proces podpisywania nowego.

    -> PŁCI

    -> WIEKU/WZROSTU/WAGI

    -> CHARAKTERU

    -> NINDO/CELÓW

Offline

 

#3 2012-07-14 20:21:59

Katsuro

Administrator

5259823
Zarejestrowany: 2010-03-14
Posty: 768
Punktów :   

Re: Śmierć

ŚMIERĆ I ZMIANA KLANU



OGÓLNE INFORMACJE
     Podczas całej swojej gry na forum użytkownik może doprowadzać do śmierci swoich postaci niezliczoną ilość razy, jednak odrodzić się w szeregach innego klanu lub organizacji jest w stanie jedynie raz (oczywiście może więcej, jednak za każdym razem rozpoczyna tak samo jak na początku, od akademii). Wspomniana zmiana daje możliwość całkowitej przebudowy karty postaci, jedyny warunek to napisanie na forum głównym łącznie 200 postów. Cały proces, oprócz szczegółów zamieszczonych poniżej, przebiega w sposób identyczny jak "standardowa" śmierć.

MINUSY
     Taka śmierć, która daje zupełnie nowe, bardzo kuszące możliwości, została wzbogacona o wady. Użytkownik musi przyjąć do wiadomości, że statystyki nowej postaci zmniejszają się nie o 20%, lecz aż o 50%. W dodatku przy wyborze innej specjalizacji, żywiołu lub stylu walki traci wszystkie techniki z nimi związane bez możliwości zamiany. Nie można równie zamienić technik klanowych.

SYSTEM ZAMIANY ZDOLNOŚCI
     Zamienić można takie zdolności jak KG oraz umiejętności dodatkowe i specjalne. Każda zamiana odbywa się na tej samej zasadzie, posiadając np. 3 poziom KG możemy go wymienić tylko na ten sam poziom innego KG, analogicznie w przypadku umiejętności specjalnych i dodatkowych.

Uwaga!
     Wyjątek od wyżej wymienionej sytuacji stanowi przejście do klanu Uchiha. Jeżeli posiada się 5 poziom jakiegoś KG to przechodząc do owego klanu poziom KG spada automatycznie do 3. Jednak po spełnieniu wymagań na 4/5 poziom nie trzeba go trenować i płacić PU (chyba, że posiadaliśmy tylko 4 poziom, wtedy 5 trzeba normalnie trenować i wydać na niego PU). Posiadanie 6 poziomu KG oznacza jego bezpowrotne utracenie, bez żadnych zwrotów PU.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.019 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.impressivetitle.pun.pl www.forumliterackie.pun.pl www.hulewiczow4.pun.pl www.bmrpg.pun.pl www.ratowniki.pun.pl