Jest to wyjątkowa mutacja sprawiająca, iż ninja upodobnia się do mieszkańców wodnych głębin. Pomimo nietypowego wyglądu ciało użytkownika staje się bardziej wydajne, jesteśmy silniejsi, wytrzymalsi, a pokłady chakry rosną kilkukrotnie. Potężni rekini wojownicy stają się prawdziwym postrachem na polu walki, często porównuje się ich ostatnią formę do ogoniastej bestii.
Poziom pierwszy
Opis:
Na tym poziomie użytkownikowi kolor skóry przybiera odcień błękitu oraz własna muskulatura staje się bardziej widoczna poprzez zredukowanie nadwagi. Limit chakry, który ogranicza maksymalne pokłady, zostaje zwiększony o 50.000 oraz przechodzi metamorfozę, czyli zmienia swoją naturę z jakiejkolwiek na Suiton. Konsekwencją tego jest nieodwracalna utrata jutsu zastąpionego żywiołu (w przypadku posiadania większej ilości natur chakr i posiadaniem opanowanym Suitonem, wtedy to Suiton staje się główną naturą chakry, a zastąpiony staje się pobocznym). Będąc półrybim ninja, przyswajanie technik związanych z wodą jest dla nas prostsze, dzięki temu treningi zajmują użytkownikowi o 25% mniej czasu niż zwykłym wojownikom.
Wymagania:
-> OPANOWANIE: Ciało przechodzi metamorfozę podczas snu.
-> CZAS TRENINGU: brak
-> PW: 50
-> PU: 40
Poziom drugi
Opis:
Czas spędzony w wodzie pozytywnie wpłynął na naszą siłę (siła i wytrzymałość +45 punktów), a także przyczynił się do kolejnych mutacji. Teraz organizm wytworzył skrzela umiejscowione w okolicach mięśni policzkowych, co pozostawiło widoczne ślady na skórze i pozwala na oddychanie pod wodą. Zęby stają się szpiczaste i ostre dając użytkownikowi morderczy i, tak jak prawdziwe rekiny, niemożliwy do uwolnienia się zgryz. Będąc w swoim żywiole (tzn. pod wodą) prędkość z jaką płyniemy zwiększa się o 50 punktów, a limit chakry zwiększa się o 100.000.
Wymagania:
-> OPANOWANIE: Ciało przechodzi metamorfozę podczas snu.
-> CZAS TRENINGU: brak
-> PW: 370
-> PU: 150
Poziom trzeci
Opis:
Ostateczny poziom, który osiągnęło tylko kilku rekinich ninja, to fuzja ze swoim orężem. Połączyć można się jedynie z artefaktem. Daje to możliwość przejęcia unikalnych zdolności artefaktu, co pozwala na gigantyczny wzrost mocy. Po tejże fuzji stajemy się w połowie człowiekiem, w połowie rekinem. W takim stanie, będąc w wodzie, nasza szybkość wzrasta o 100 punktów. Zmutowana chakra staje się łatwiejsza w użyciu (kontrola chakry + 100pkt), a sam maksymalny limit ponownie wzrasta o 50.000.
Uwaga!
Po fuzji z artefaktem użytkownik przejmuję właściwości swojego oręża. Szczegóły ustala administracja na pw.
Wymagania:
-> OPANOWANIE: Zdobycie artefaktu, po którym następuje automatyczna, pierwsza fuzja, kolejne można bez problemów kontrolować.
-> CZAS TRENINGU: brak
-> PW: 600
-> PU: 240
Offline