Baza NCW

Ogłoszenie


#1 2012-08-11 14:57:59

Katsuro

Administrator

5259823
Zarejestrowany: 2010-03-14
Posty: 768
Punktów :   

nowe Suna Kontorōru

http://img189.imageshack.us/img189/7618/sunakontorouru.png



     Suna Kontorōru to niezwykle potężne KG nastawione bardzo defensywnie, jednak bez pominięcia właściwości ofensywnych. Członkowie klanu Sabaku są w stanie kontrolować piasek, który stanowi podwaliny, nie tylko ich zdolności, lecz także kultury. Od dziecka ich życie nieustannie kręci się wokół niego, więc nie trudno się domyślić, że posługują się czymś co znają jak własne ciała. Każdy ninja, który opanował tą sekretną zdolność dzierży na plecach gurdę przepełnioną sekretem klanowym - specjalnym piaskiem posiadającym ulepszone możliwości w porównaniu do zwykłego, pokrywającego cały Kraj Wiatru. Najsłynniejszym elementem Suna Kontorōru jest tzw. "obronna idealna", nie do pokonania przez zwykłego śmiertelnika.


Poziom pierwszy

Opis:
     Do poznania swojego KG ma nam posłużyć trening kontroli. Otrzymujemy gurdę ze specjalnym piaskiem i naszym zadaniem jest wyciągniecie całego piasku za pomocą chakry. Tym samym uczymy się go kontrolować w promieniu 3 metrów wokół siebie (tylko do obrony, nie licząc jutsu). Aby to uczynić należy podnieść rękę w tym miejscu jakim ma się pojawić. Jest on dość wolny - posiada szybkość równą 20pkt. Piasek umieszczony w gurdzie to piasek specjalnie wzmocniony, jego wytrzymałość jest równa SB 2. Tura kontroli kosztuje 500 chakry.

Wymagania:

    -> OPANOWANIE: Po gurdę należy udać się do sklepu klanowego i poprosić o nią, sprzedawca daje ją za darmo każdemu klanowiczowi. Potem trening zawarty w opisie poziomu.
    -> CZAS TRENINGU: 1 dzień.
    -> PW: 55
    -> PU: 30



Poziom drugi

Opis:
     Zaczynamy dalszy trening z kontrolowaniem piasku. Dzięki naszej kontroli chakry oraz większemu doświadczeniu zwiększamy możliwości obronne piasku. Możemy go kontrolować w promieniu 6 metrów od siebie - jego szybkość to 40pkt, a wytrzymałość równa SB 3. Niestety, nadal służy nam tylko do obrony. Tura kontroli kosztuje już 1.000 chakry.

Wymagania:

    -> OPANOWANIE: Trening mający na celu poprawę zasięgu piasku. Wraz z jego rozpoczęciem zauważamy zwiększony popyt na chakrę oraz poprawę właściwości bojowych.
    -> CZAS TRENINGU: 2 dni.
    -> PW: 85
    -> PU: 40
    -> INNE: 30pkt kontroli chakry



Poziom trzeci

Opis:
     Ostatni poziom, na którym nasz piasek ma tylko właściwości defensywne. Dzięki wzrostowi naszych umiejętności osiągnął szybkość 60pkt, a wytrzymałość równą SB 4. Możemy już w pełni kontrolować nasz piasek w promieniu 10 metrów co daje duże możliwości defensywne i jest ostateczną odległością, na którą piasek moze się oddalić od właściciela. Tura kontroli kosztuje nadal 1.000 chakry.

Wymagania:

    -> OPANOWANIE: Trening mający na celu poprawę zasięgu piasku. Wraz z jego rozpoczęciem zauważamy zwiększony popyt na chakrę oraz poprawę właściwości bojowych.
    -> CZAS TRENINGU: 3 dni.
    -> PW: 145
    -> PU: 50
    -> INNE: 50pkt kontroli chakry



Poziom czwarty

Opis:
     Poziom, który odsłania przed nami właściwości bojowe piasku. Możemy nim ciskać w przeciwnika oraz bronić się z szybkością równą 80pkt. Dodatkowo uczymy się wydobywać i kontrolować piasek z otoczenia - niestety, jest on wolniejszy o 20 punktów i mniej wytrzymały (SB mniejsza o 2) od piasku z gurdy. Dotyczy to każdego następnego poziomu KG. Kontrolować zwykły piasek możemy w promieniu 20 metrów. Tura kontroli kosztuje 2.000 chakry.

Wymagania:

    -> OPANOWANIE: Trening mający na celu poprawę zasięgu piasku. Wraz z jego rozpoczęciem zauważamy zwiększony popyt na chakrę oraz poprawę właściwości bojowych.
    -> CZAS TRENINGU: 5 dni.
    -> PW: 265
    -> PU: 60
    -> INNE: 70pkt kontroli chakry



Poziom piąty

Opis:
     Poziom ten dalej rozwija nasze umiejętności. Piasek z gurdy osiąga szybkość 110pkt, a jego wytrzymałość wzrasta do SB równej 5. Zwiększamy również promień kontroli do 40 metrów. Ze zwiększonymi możliwościami bojowymi wiąże się też zwiększony koszt chakry kontroli piasku do 3.000 co turę.

Wymagania:

    -> OPANOWANIE: Trening mający na celu poprawę zasięgu piasku. Wraz z jego rozpoczęciem zauważamy zwiększony popyt na chakrę oraz poprawę właściwości bojowych.
    -> CZAS TRENINGU: 7 dni.
    -> PW: 465
    -> PU: 70
    -> INNE: 90pkt kontroli chakry



Poziom szósty

Opis:
     Ostatni poziom daje największe efekty, które są potężne. Szybkość piasku z gurdy wynosi 135 punktów, a wytrzymałość jest równa SB 6. Taką defensywę pokonają tylko naprawdę niewiarygodni ninja. Nasza obrona jest jedną z najlepszych na świecie. W legendach opisana została jako absolutna lub całkowita. Piasek z otoczenia możemy już kontrolować w promieniu 70 metrów. Tura kontroli kosztuje 3.500 chakry.

Wymagania:

    -> OPANOWANIE: Trening mający na celu poprawę zasięgu piasku. Wraz z jego rozpoczęciem zauważamy zwiększony popyt na chakrę oraz poprawę właściwości bojowych.
    -> CZAS TRENINGU: 10 dni.
    -> PW: 675
    -> PU: 100
    -> INNE: 120pkt kontroli chakry

Offline

 

#2 2012-08-11 15:19:10

Katsuro

Administrator

5259823
Zarejestrowany: 2010-03-14
Posty: 768
Punktów :   

Re: nowe Suna Kontorōru

http://www.ninjaclanwars-support.pun.pl … d=749#p749

http://img835.imageshack.us/img835/1567/sunanoyoroi1.pnghttp://img98.imageshack.us/img98/4895/sunanoyoroi2.pnghttp://img20.imageshack.us/img20/5253/sunanoyoroi3.pnghttp://img109.imageshack.us/img109/5805/sunanoyoroi4.png



Przy użyciu tego jutsu, użytkownik może pokryć się w warstwą ubitego piasku, zapewniając dodatkową obronę (taijutsu do rangi B). Choć dość skuteczna, zachowanie takiej zbroi wymaga dużej ilości chakry i wytrzymałości. Ponadto, jest mało sprężysta, ponieważ łatwo odrywa się od ciała. Jedynym celem pancerza jest absorpcjia energii uderzenia przeciwnika. Inna słabością jest dość duża masa piasku na ciele, co oznacza zmniejszenie szybkości i reakcji (obie statystyki -20pkt).

Dane techniczne jutsu:
Ranga: C
Żywioł: brak
Typ: defensywny
Zakres: bezpośredni kontakt z ciałem
Obrażenia: brak
Koszt chakry:

    10.000 za użycie
    2.000 za utrzymanie co turę
    5.000 za odbudowanie osłony

Inne: Suna Kontorouru - poziom drugi; piasek tylko z gurdy


http://www.ninjaclanwars-support.pun.pl … d=757#p757

http://img14.imageshack.us/img14/5106/sunashigure1.pnghttp://img708.imageshack.us/img708/2475/sunashigure2.pnghttp://img585.imageshack.us/img585/6438/sunashigure3.pnghttp://img576.imageshack.us/img576/2471/sunashigure4.png



Jutsu polega na wywołaniu deszczu piasku potrzebnego do wykonania innych jutsu. Jeśli jakoś unieruchomimy przeciwnika zostanie on zasypany po pięciu turach. Największa wada tego jutsu to powolna prędkość działania, pozwalająca przeciwnikowi, który nie jest unieruchomiony, na swobodną ucieczkę. Jeśli chcemy uzyskać dobry efekt Ryusa Bakuryu powinniśmy najpierw użyć tego jutsu.

Dane techniczne jutsu:
Ranga: D
Żywioł: brak
Typ: ofensywny
Zakres: duży (do 50 metrów)
Obrażenia: brak
Koszt chakry: 8.000
Inne: Suna Kontorouru - poziom drugi; piasek z gurdy lub z otoczenia.



http://www.ninjaclanwars-support.pun.pl … d=755#p755

Koszt chakry: 100 za jeden

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.053 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ratowniki.pun.pl www.mozepiwko.pun.pl www.impressivetitle.pun.pl www.bmrpg.pun.pl www.forumliterackie.pun.pl